Dit is de Renault Zoe (2019): 52 kWh en écht snelladen
Vandaag is het 25 graden en droog - ideaal weer voor elektrische auto's. Vandaag is ook het nieuws over de nieuwe Renault Zoe (2019) wereldkundig gemaakt. De derde generatie Zoe heeft een groter accupakket (52 kWh in plaats van 40 kWh) en kan écht snelladen via de CCS-stekker in zijn neus.
Het eerste wat opvalt aan de Renault Zoe (2019) is het nieuwe design. Hij oogt scherper dan zijn voorgangers – minder aaibaar. Het is alsof Renault wil laten zien dat de Zoe een krachtiger elektromotor heeft gekregen. Hij levert 100 kW of 136 pk vermogen.
Renault Zoe (2019): snelladen met CCS
We geven eerlijk toe: toen we die '100 kW' in het persbericht zagen staan, dachten we meteen aan snelladen met 100 kW. Een logische vergissing. In plaats daarvan kan de nieuwe Zoe snelladen met 50 kW en wel middels de CCS-stekker. Die had de oude Zoe nog niet. Gebleven is de boordlader van 22 kW voor rap laden bij de gewone laadpaal. Met een vol accupakket (52 kWh), kan de Renault Zoe 390 kilometer afleggen.
Leverbaar eind 2019
Op de foto's ziet het nieuwe dashboard er fraai uit. We spotten het grote, staande display uit de nieuwe Clio met moderne connectiviteitsdiensten en een nieuw digitaal instrumentarium.
De zekerheid van Univé: uitstekende service en altijd een gunstige premie.
De nieuwe Zoe is vanaf eind 2019 leverbaar en de prijzen voor die tijd bekendgemaakt.
Volgens Renault 'biedt hij vanaf de instapversie waardevolle functies' terwijl hij 'toch betaalbaar is gebleven'. Klinkt goed, kom maar op.
Welke verzekering je ook kiest, met Univé ga je binnen 10 minuten voordelig en goed verzekerd de weg op.