Wat je allemaal eerst moet bestellen, voordat jouw Audi E-tron cameraspiegels heeft
Al maanden blaast Audi van de toren hoe geweldig en modern de E-tron wel niet is. Toegegeven, het is een dijk van een elektrische SUV, zo kunnen we beamen na een rijtest. Maar al die pracht en praal en technologie heeft wel een prijs. Minstens 84.100 euro om precies te zijn. En denk maar niet dat je daarmee de E-tron krijgt waarmee je lekker bent gemaakt.
Kekke kleuren, schitterende zetels, prachtige decoraties en een riante omarming van het digitale tijdperk… in iedere promotionele uiting schotelde Audi ons een E-tron in optima forma voor. Je raadt het al: een nieuwe E-tron in die hoedanigheid kost geen 84 mille en een beetje.
Niet dat de standaarduitrusting een karige bedoening is met zaken als 19 inch 'Aero'-lichtmetaal, LED-verlichting rondom, uitgebreide MMI navigatie en infotainment, aluminium sierlijsten, een volledig digitaal instrumentarium (Audi Virtual Cockpit), een automatische bedienbare achterklep en een scala aan elektronische veiligheid- en rijassistentiesystemen. Nog maar te zwijgen over een 408 pk sterke elektrische aandrijflijn met imponerende prestaties.
Rij de vernieuwde Golf nu ook als plug-in hybride met 142 km* elektrisch bereik.
En dat voor een vriendenprijs!
Wil je weten hoe de vork in de steel zit en op welke prijs jouw favoriete Audi E-tron uiteindelijk uitkomt? Ga dan maar eens lekker zitten voor de configurator die nu online staat.
De zekerheid van Univé: uitstekende service en altijd een gunstige premie.